Szkolenia - treningi
Jest to jedna z efektywniejszych form uczenia się. W trakcie szkoleń masz okazję doskonalić swoje kompetencje na trzech poziomach:
-
wiedzy
-
umiejętności
-
postawy (rozumianej jako nastawienie)
Kluczem do skuteczności szkoleń jest stworzenie grupie komfortowych warunków, tak aby każdy z uczestników mógł we własnym tempie "ekperymentować" z poznawanym materiałem. Jako trener staram się wykorzystać swoje doświadczenie i umiejętności do inicjowania i wspierania tego procesu.
W trakcie szkoleń stawiam na autentyczność. W moim przekonaniu nie można wprowadzić żadnej zmiany, jesli ktoś nie jest gotowy na zaakceptowanie tego, nad czym chce pracować. Podstawą efektywnej pracy jest zatem wzajemne zaufanie - dzięki temu proces uczenia przebiega nieliniowo, a energia przeznaczana do tej pory na tworzenie swojego wizerunku zostaje wykorzystana do wprowadzania konstruktywnych zmian.
Bliska jest mi zasada ciągłej ewaluacji własnej pracy. Dlatego tak ważne jest dla mnie pytanie o pragmatykę działań i dostosowanie szkolenia do praktyki uczestników. Pozwala to na bieżąco dopasowywać szkolenie do potrzeb organizacji, a dzięki temu wpływa na trwałość rezultatów doświadczenia edukacyjnego, jakim jest szkolenie lub trening.
Dla Kogo?
-
firm, ktore chcą dbać o rozwój kompetencji osobistych oraz menedżerskich swoich pracowników
-
osób zarządzajacych zespołami, którym zależy na utrzymaniu wysokiej jakości kluczowych kompetencji interpersonalnych wpływających na skuteczne zarządzanie
Przykładowy zakres szkoleń:
-
zapoznanie się z metodologią zarzadzania wg TQM - praktyczne przełożenie metody na realia organizacji/zespołu/projektu
-
skuteczne wprowadzanie zmiany na poziomie zespołu/działu/organizacji
-
wymiana doświadczeń menedżerskich w zakresie zarządzania zespołami (w szczególności wprowadzania nowych pracowników do istniejącego już zespołu)
-
podniesienie kwalifikacji menedżerów w zakresie stosowania różnorodnych stylów zarządzania i dostosowywania ich do sytuacji/osoby
-
rozwój kompetencji menedżerów w zakresie prowadzenia rozmów (instruujących, motywujących, wspierających, dyscyplinujących, coachingowych)
-
doskonalenie umiejętności konstruktywnego zarządzania konfliktem
Dla Kogo?
-
dla organizacji/menedżerow, kórzy chcą zadbać o rozwój swoich pracowaników w zakresie efektywnej współpracy, relizacji zadań oraz umiejętności komunikacyjnych.
-
dla specjalistów, którzy chcą doskonalić kompetencje interpersonalne niezbędne dla efektywnego funkcjonowania w relacjach biznesowych
Przykładowy zakres szkoleń:
-
zarządzanie sobą w zmianie (doskonalenie umiejętności szybkiego odnajdywania się w nowych warunkach biznesowych, poznanie konstruktywnych sposobów reagowania na nowe zadania/relacje/cele)
-
doskonalenie efektywności osobistej (zarządzanie sobą w czasie, konstruktywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych oraz konfliktogennych, efektywne radzenie sobie z sytuacjami stresującymi, wypracowanie nawyków zwiększających skuteczność osobistą, dostrzeganie własnych mocnych stron i umiejętność pracy na nich)
Dla Kogo?
-
trenerów, coachów (freelancerów oraz trenerów i coachów wewnętrznych)
-
uczestników/absolwentów szkół trenerów, coachów
Przykładowy zakres szkoleń:
-
trening interpersonalny
-
doskonalenie kompetencji w zakresie budowania adekwatnego kontraktu, który sprzyja efektywnemu uczeniu się*
-
przyjrzenie się kwestii autonomii i zależności w relacjach szkoleniowych lub coachingowych*
-
doskonalenie metody pracy na "TU i TERAZ"*
-
doskonalenie warsztatu pracy trenera oraz coacha - analiza sytuacji trudnych oraz wypracowanie adekwatnego sposobu reagowania w zależności od potrzeb klienta
-
wymiana doświadczeń trenerskich/ coachingowych - praca na zasobach
-
jak przejść od myślenia do działania - praktyczny wymiar doskonalenia wlasnego warsztatu pracy
* warsztaty realizowane w ramach Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachów GRUPY TROP